Ny Gran Canaria-kampanje: Øya i mitt liv

Øyrådet på Gran Canaria lanserer kampanjen "Øya i mitt liv", som skal bidra til å "styrke kjærligheten til omgivelsene og stoltheten over å tilhøre Gran Canaria".

Fra kampanjefilmen La Isla de me Vida, Cabildo de Gran Canaria

Se kampanjefilmen La Isla de me Vida

Kampanjen gir gjennom blant annet en filmsnutt en melding om felles verdier og identitet som skal forsterke følelsen av ansvar for omsorg og kjærlighet til miljøet, samfunnet og øya.

Under slagordet "Jeg ville velge deg igjen", søker kampanjen å "styrke anerkjennelsen av alle mulighetene som tilbys ved å bo på Gran Canaria":

Øyas tjenester, forretningsmuligheter, fritidsmuligheter, sosiale forhold, kulturtilbud og gastronomitilbud.  Kultur og gastronomi av landet. Kampanjen bærer nettverksetiketten #LaIslademiVida.

Det å tilhøre et sted som Gran Canaria skaper følelsesmessige bånd mellom folk som kommer fra dette stedet, folk som føler seg forente av de unike opplevelsene som øya tilbyr, er kampanjens budskap.

Innbyggerne har ansvaret for å gå mot en sosial utvikling og bærekraftig økonomi for å skape et bedre sted for fremtidige generasjoner.

I en video følger vi et ungt par som forbereder sin tur tilbake til Gran Canaria, og blir omfavnet av sine kjære når de gjenforenes på øya. Filmusikken er gruppen Los Gofiones fremføring av "Gran Canaria".

Tags